2025.08.27. (szerda)

Sokan bringázunk

Sokan bringázunk

Dátum:

Szolnokon sokan bringázunk, így sokunknak vannak tapasztalatai a kerékpárutakról. Legalábbis ezt mutatja a belvárosi Tisza-hidat érintő bringaútról írtakhoz fűzött megjegyzések.

L. Ferenc

Végre valaki ezt is észreveszi, mert néhol tényleg nagyon rossz és életveszélyes a kerékpárutak minősége. Fel kellene újítani ezeket is, nem csak mindig azt írni, hogy fejlődik Szolnok, hogy miket hoznak létre. Nem kellene megvárni, amíg baleset történik a rossz minőségű kerékpárutakon!

 

F-né L. Ildikó

5 évvel ezelőtt, az akkor 6 éves unokaöcsémmel kerékpározva a Tiszaliget irányából a város felé, a biciklije első kerekével belehajtott egy fűcsomóval „takart” lyukba. Esés közben megfejelte a híd korlátját. Az ügyeleten varrták össze a fejét, azóta is meg van a nyoma a homlokán. Ugyanúgy, mint a gödör a Tisza-hídon.

 

D. Márta

Nos, elmondhatjuk, hogy nagy ezen a téren az összevisszaság. Valóban elég sok kerékpárút lett kialakítva mégis van, aki nem ott közlekedik. Számtalanszor tanúja vagyok annak, hogy a kerékpárosok akkor is a gyalogjárdán közlekednek, ha például a másik oldalon van a kerékpárút, és ha szól nekik az ember, nekik áll feljebb. Talán kellene valamilyen módon ezt szigorítani. (…)

 

M. István

Tavaly írtam egy e-mailt a polgármesteri hivatalnak, amiben firtattam a tiszaligeti zebrától a Szabadság térig (evezős hajóházig) tartó kerékpárút állapotát. Főleg hogy ők kampányoltak azzal, hogy a nagy útfelújítások miatt ne autóval, hanem inkább kerékpárral közlekedjünk. Még csak válaszra sem méltattak.

 

L. Krisztián

Miért nem csodálkozom ezen?

 

K. Anikó

Gyönyörű

 

Gál Sándor

Évek óta ilyen. Na, itt nem lehet ?elmútt nyócévezni?.

 

K. Lászlóné

Ez a város szégyene. Évek óta senki nem veszi észre, csak kitettek egy táblát, ahol be van szakadva.

 

G. Lajos

A kerékpárutakkal mindenhol gond van. Én csak azt emelném ki, ami nem kerülne pénzbe, csak be kellene tartatni a vonatkozó KRESZ-szabályokat. Például a kerékpárutakon való gépkocsi parkolás. Egyik kirívó hely a Markotányos út, ahol nincs olyan napszak, hogy ne parkolna 4-5 gépkocsi a kerékpárúton. De sorolhatnék több példát is.

 

I. Lajos

Köszönet a tökéletes összefoglalásért. Sűrűn kerékpározok arra, és gyakorlatilag minden problémám benne volt a cikkben. Talán annyit tennék hozzá, hogy ha a helikopteres körforgalomtól akar valaki kerékpárral eljutni a bevásárlóközpontokig, szintén nincs egyszerű dolga. Talán oda sem ártana kerékpárutat építeni.

 

N. Sándor

A helikopteres körforgalom után is volna mit tenni. A Kertvárost és a Vízpart körutat egy hajszálvékony gyalogosok és biciklik számára kialakított ösvény köti össze a várossal. Keskenyebb, mint a hidak bármely szakasza. Ki kellene szélesíteni.

 

V. Viktor

Tisztelt Blogger! Kérem a következő kerékpár útvonalas bejegyzése a Nagy Sándor József úton található kerékpáros utat taglalja, a 32-es úttól az Abonyi út irányába.

Előző cikk
Következő cikk

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide a nevét

Megosztás:

Legfrissebbek

Hírlevél feliratkozás

spot_imgspot_img

További írások
Kapcsolódó

Novemberi kommentválogató

A megemelkedett Szabadság tér és a Bartha-ház, a Szapáry úton pusztuló régi épület, illetve egy majdani lyuk és egy téves postabélyegző kapcsán érkezett kommentekből válogattam.

A Kossuth téren máskor

Néhány hete tettem közzé egy családi albumban talált, a Kossuth teret valamikor a múlt század első felében ábrázoló képeket, kérdezve, mikor is készülhettek. Máskor, mint gondoltam.

Inkább számonkérés

A Tisza part szombat-vasárnap reggeli állapota kapcsán felvetettem, hogy talán nem a számonkérés, hanem a szolgáltatás, azaz a rendszeres takarítás lenne a megoldás. Úgy tűnik, egyedül maradtam.

Az emléktáblához

Az 1xVolt rovatban jelent meg Az emléktábla értelmezés című írás, amelyik a Kossuth téren található, sajtótörténeti emléktábláról szólt. Erre érkezett egy rövid reagálás, ami egy kiegészítésre sarkallt.